V rámci podzimních třídních schůzek proběhlo autoevaluační šetření několika klíčových parametrů, které analyzují názory a postoje rodičů našich žáků. Respondenti se formou anonymních dotazníků mohli vyjádřit k šestici klíčových oblastí, které se přímo dotýkají základní vzdělávací a výchovné funkce naší instituce. Je pro naši práci povzbudivé, že šetření ukázalo (viz příloha: autoevaluace2012.pdf) nadprůměrně dobré výsledky ve všech sledovaných kategoriích. Při tak velkém počtu žáků a pedagogů je samozřejmé, že nelze vždy vyhovět všem stranám vzdělávacího a výchovného procesu, ale vysokou náročnost a současně kultivovanost vzdělávání evidentně lze propojit v harmonický celek. To zřetelně dokládá naprosto mizivé procentuální hodnocení v rovině negativních parametrů u všech položených otázek. Ale i jednotlivosti jsou pro nás důležitým zdrojem informací a budou tak impulzem pro korekci naší práce. Podobná šetření budou pravidelně (dokonce v širším záběru) realizována každoročně a ještě v letošním školním roce bude spuštěn projekt autoevaluačního šetření z pohledu samotných žáků. Odborným garantem pověřeným autoevaluačními šetřeními je Mgr. Rostislav Gromnica, který také přijímá jménem vedení případné podněty pro další hodnotící průzkumy.