- Podrobnosti
- Napsal Administrator
Operační program Jan Ámos Komenský
Název výzvy: Šablony pro SŠ a VOŠ I
Číslo výzvy: 02_22_003
Název projektu: Projekt 22
Registrační číslo projektu: CZ.02.02.XX/00/22_003/0003821
Celkové výdaje projektu: 2 778 245,00 Kč
Doba realizace projektu: 1. 2. 2023 – 31. 1. 2026
Projekt je zaměřen na personální podporu, osobnostně sociální a profesní rozvoj pracovníků ve vzdělávání,
inovativní vzdělávání žáků, spolupráci s rodiči žáků a veřejností.
Projekt 22 je spolufinancován Evropskou unií
- Podrobnosti
- Napsal Administrator
Od února 2018 se naše škola zapojila do realizace projektu „Pregraduální vzdělávání v učitelských oborech na Pedagogické fakultě Ostravské univerzity“, reg. č. CZ.02.3.62/0.0/0.0/16_037/0003971, financovaného z Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání. Cílem projektu je inovovat pregraduální přípravu studentů učitelských oborů na Pedagogické fakultě Ostravské univerzity s důrazem na posílení kvality praxí na školách, které studenti vykonávají v průběhu studia.
Projekt přináší inovaci studentských praxí z hlediska rozsahu, organizace a vedení praxí. Nová koncepce praxí, která v rámci realizace projektu vznikne a bude pilotně ověřena na školách, které jsou do projektu zapojeny, vytvoří prostor pro intenzivní spolupráci učitelů ZŠ, SŠ a akademických pracovníků. Monitorovací systém praxí bude mít interaktivní podobu a umožní vstupy všech zainteresovaných osob. Na základě pilotního ověření bude systém uveden do finální podoby v návaznosti na zkušenosti z pilotního ověření a kapacitní možnosti PdF OU.
Námi realizovaná aktivita spočívá ve vytvoření čtyř výukových videozáznamů specifického pedagogického stylu PhDr. Markéty Borůvkové, Ph.D., experta z praxe, s „esenciálními“ hudebními aktivitami realizovanými v našem školním prostředí (včetně didaktické analýzy) a realizace dvou workshopů pro vysokoškolské studenty pěti hudebně výchovných a sbormistrovských studijních oborů na KHv PdF OU, (včetně didaktické analýzy).
- Podrobnosti
- Napsal Administrator
Operační program: Výzkum, vývoj a vzdělávání
Výzva: Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování - Šablony pro SŠ a VOŠ I
Číslo výzvy: 02_18_065
Registrační číslo projektu: CZ.02.3.68/0.0/0.0/18_065/0014371
Celkové výdaje projektu: 2 112 689 Kč
Projekt je zaměřen na podporu osobnostně profesního rozvoje pedagogů formou jejich dalšího vzdělávání, tandemové výuky, vzájemné spolupráce pedagogů a sdílení zkušeností pedagogů z různých škol prostřednictvím vzájemných návštěv, společné vzdělávání žáků, spolupráci s rodiči žáků a spolupráci s veřejností. Dalším cílem projektu je podpora žáků ohrožených školním neúspěchem formou doučování.
Projekt "Inkluze 2019" je spolufinancován Evropskou unií.
- Podrobnosti
- Napsal Administrator
Operační program: Výzkum, vývoj a vzdělávání
Výzva: Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování - Šablony pro SŠ a VOŠ I
Číslo výzvy: 02_16_035
Registrační číslo projektu: CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_035/0007722
Celkové výdaje projektu: 1 326 254 Kč
Projekt je zaměřen na podporu osobnostně profesního rozvoje pedagogů formou jejich dalšího vzdělávání, tandemové výuky, vzájemné spolupráce pedagogů a sdílení zkušeností pedagogů z různých škol prostřednictvím vzájemných návštěv. Dalším cílem projektu je podpora žáků ohrožených školním neúspěchem formou doučování.
Projekt "Inkluze 2017" je spolufinancován Evropskou unií.
- Podrobnosti
- Napsal Administrator
OPERAČNÍ PROGRAM: Vzdělávání pro konkurenceschopnost
PRIORITNÍ OSA PROGRAMU: 1 – Počáteční vzdělávání
OBLAST PODPORY: 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání
Název projektu: Blended learning MGO
Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/57.1273
Realizátor projektu: Matiční gymnázium , Ostrava, příspěvková organizace
REALIZACE ŠABLON: Rozvoj individuálních ústních komunikačních dovedností žáků v anglickém jazyce formou blended-learningu. (září 2015 - prosinec 2015)
Výzva č. 57 je zaměřena na rozvoj technických dovedností a na rozvoj výuky anglického jazyka formou blended learningu. Tyto oblasti se dlouhodobě ukazují jako problematické (viz např. Výroční zpráva ČŠI za školní rok 2013/2014). Dalším z důvodů vyhlášení výzvy jsou špatné výsledky žáků v anglickém jazyce, viz např. výsledky šetření ČŠI v 5. a 9. ročnících ZŠ. Rok 2015 byl MŠMT vyhlášen jako rok technického vzdělávání a z tohoto důvodu byla vyjádřena i podpora technických dovedností žáků na základních školách.
Strana 1 z 4
- Začátek
- Předchozí
- 1
- 2
- 3
- 4
- Následující
- Konec