Školní akce
- Podrobnosti
- Napsal Administrator
Přinášíme fotoreportáž z úspěšného studentského představení Muzikálové melodie. Studenti své umění předvedou i v červnu ve francouzském Tulonu na festivalu hudby.
- Podrobnosti
- Napsal Dana Kuchařová
5. 2. 2014 se na naší škole konala přednáška Doc. Vladimíra Havlíka z Katedry výtvarné výchovy UP Olomouc. Studenti z estetického semináře, ale i zájemci z jiných tříd se dozvěděli o akčním umění nejen jako o historicky objektivním, uceleném podchycení vývoje těchto disciplín, ale spíše jako o mozaikovém doteku, provokujícím k vlastní práci. Pan Havlík je sám performer, takže jeho prezentace byla velmi uvěřitelná a pro studenty zajímavá. Nezahltil nás přemírou historických faktů, spíše hovořil o vlastních zkušenostech a prožitcích. Všem se přednáška moc líbila a těšíme se na druhou část, která bude věnována land artu a informelu.
- Podrobnosti
- Napsal Renáta Macečková
Helping hand for Guimaras (Učím se být člověkem, učíme se být lidmi)
Ve středu 5. února měla skupina studentů MGO organizujících projekt Helping hand for Guimaras jedinečnou možnost setkat se v Praze na Velvyslanectví Filipínské republiky s chargé d'affaires panem Juanem E. Dayangem a s kulturním atašé panem Ramonem Gasparem. Schůzka proběhla ve velmi příjemné a přátelské atmosféře. Diplomaté upřímně děkovali všem studentům našeho gymnázia za rozsáhlou sbírku, která udělala tolik radosti a pomohla konkrétním dětem na škole Good Shepherd's Fold Academy. Mikki Pospěchová, Alena Křížová, Michal Janečka, Vendula Nováková a Ondřej Komínek plynulou angličtinou, kterou diplomaté zvláště ocenili, představili další pokračování tohoto projektu. Dostali jsme také cenné rady ohledně přepravy dalších zásilek na ostrov Guimaras. Těšíme se, že v nejbližších týdnech přijmou diplomaté naše pozvání k návštěvě Ostravy a Matičního gymnázia.
- Podrobnosti
- Napsal Renata Vysloužilová
Ve dnech 3. až 5. února proběhlo na naší škole finále soutěže v anglické konverzaci. Zúčastnili se ho zástupci všech ročníků, kromě maturitních, a to studenti, kteří zvítězili v třídním, popřípadě ročníkovém kole.
Porota hodnotila v ústním projevu soutěžících bohatost slovní zásoby, jazykovou správnost, ale zároveň pohotovost, důvtip a schopnost komunikovat s dalším mluvčím. Studenti vyššího gymnázia museli uspět i u náročného poslechového testu.